Halloween? och Fan och hans mormor

Då var det halloween, eller vad det kallas. Om nu någon bryr sig.
Har ätit mycket onyttigt idag alltså, pizza, chips, massa godis.. Jad et var inte en nyttig lördag. Men men. Gjorde inte mycket idag i vanlig ordning.. Var inne och såg på tv, sen tände ett ljus på mormor/morfars grav. Usch det var kallt som satan då när vi var på kyrkogården alltså. Men det är det alltid på allhelgona känns det som, trots att det bara var minus 1 grad typ.

Sen på kvällen såg jag en Beck film på tv4+, som dom visar på lördagarna nu. Nog för man sett den förut, men funkade att se som vanligt. Nu lyssnar jag på Westwood's hiphop show på BBC Radio1. Fett och galet som vanligt, Akon är gäst där nu tydligen. Ska lyssna på resten imorgon, som jag spelade in medans jag såg på film.

Kom att tänka på ett uttryck idag.. "fan och hans mormor", undrar var det kommer från egentligen. Ganska skönt uttryck i rätt sammanhang
Nähä, har väl inget mer vettigt att skriva idag. Om nu detta jag skrev ens var vettigt det vill säga.

\\ J

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback