Dagen

Onsdag var det idag. Ganska soft dag egentligen.
Hade en körlektion på förmiddagen, gick väldigt bra tycker jag. Nu börjar jag bli lite utsatt av riktig trafik och trafikregler också, så det börjar sätta sig mer och mer. Körde på motorväg för första gången också. Fast det var väl ingen större svårighet men. Det tar sig i alla fall :P

Var i skolan ett tag efter det också, fixade en grej på ett projekt som var kvar att göra. Så resten av veckan är det bara ledigt, sköönt sköönt.

Köpte nya numret av Kingsize idag också. Verkar vara lite tunt nummer denna gång tycker jag, men det långa reportaget om Petters första platta såg grymt ut, ska bli kul att läsa. Var ju ändå det albumet som gjorde att man började lyssna på svensk hiphop överhuvudtaget då när det begav sig 1998. Siht, redan 10 år sedan det albumet kom, galet.
Avslutar med en textrad av Ken från låten Vinden Har Vänt Del II, som finns på vinyl-versionen av Petters första album:
"All you weak rappers will be reminded that this is powerful / Ge mig massa knull / Låt mig ta dom en efter en som öl gör mig full"

Det var allt för idag, poff.
\\ J

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback