Seg dag

Måndag, och det var en ganska seg dag.. ska dock bli skönt att vila lite den här veckan. Var i skolan idag en sväng, och ska dit på onsdag också efter jag varit på min körlektion.. Men i övrigt ska jag bara chilla den här veckan, och det har jag förtjänat känner jag efter förra veckans två matte-tentor. Mot slutet av veckan ska jag väl förbereda mig lite också inför nästa vecka, då jag ska börja jobba lite i skolan. Ska vara "lab-assistent" på trådlösa nät-kursen, och ha hand om labblektionerna och hjälpa dom som går kursen. Men men.

Sitter och kollar på Spin City på TV6, verkar vara det bästa som är på tv just nu. Funkar att kolla på, även om det finns bättre..

Vet inte om jag har så mycket mer att skriva idag, egentligen. Inget Logan Sama program på Kiss100 ikväll, då dom har någon oldskool-grej istället med gamla låtar.. Men men..

skriver väl mer en annan dag..
\\ J

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback