Shit..

..vad jag är värdelös på att blogga. Inte ett inlägg på två månader nästan.
Vad har hänt sedan tidigare då? Ja pluggandet har ju fortsatt i vanlig stil, med ganska mycket att göra, matematik (Algebra för ingenjörer), projektkursen i datavetenskap, och så lite annat smått på sidan om. Så det har funnits, och finns, att göra, minst sagt.

I övrigt har det väl förflutit på lite som alltid, fet musik som vanligt.
Bästa albumen på sistone:

Kano - 140 Grime Street
P-Money - P-Money Is Power
Roots Manuva - Slime & Reason
Sway - The Signature LP
Roll Deep - Return Of The Big Money Sound  (även om jag inte hunnit lyssna på hela ännu)..

som synes har jag alltså snöat in lite på grime etc, men det är skönt. passar perfekt till hösten.
Lyssnar på DJ Semtex på BBC 1Xtra nu. Som vanligt är det en fet show..

Vad har mer hänt sedan förut? Hmm, har börjat övningsköra på körskola.. Ska ta 3:e körlektionen på tisdag. Men lektionerna är dubbellektioner, så har förbrukat 4st. av dom 10 jag betalade för förut. Kommer säkerligen gå åt fler än dessa 10, kanske 5-10 till skulle jag tro.. Går på teorilektioner på körskolan på onsdagar också, men har bara en kvar, sen har jag gått på alla. Teorin är det nog inga större problem med, körningen är ju den stora delen. Men men, det är på g!

Kollade klart på sista säsongen av the wire idag, så nu har jag sett alla the wire avsnitt (60st.) på typ 1 - 1,5 månad.. Kanske lite extremt.. Men det är ju en bra serie, helt klart. Rekommenderar den.

Så vad händer i helgen? Imorgon blir det nog inte mycket, se på tv, lyssna på fet musik som vanligt. Söndag blir det nog en sväng upp till sommarstugan över dagen, och fixa lite inför vintern (då man typ inte kan åka dit pga. vägens skick).

Well well, skönt med helg.. ska försöka skriva lite oftare framöver.. Om nu någon läser?

Poff,,
\\ J

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback