Söndag

var det idag, och kändes helt ok.. (eller ja, nu har ju klockan passserat 00, så egentligen är det måndag nu, men wtf..)

Var i stugan idag, räfsade massa löv, borstade av mossa på taket från lilla stugan. Väldigt rogivande att vara där ute. Vädret var fint och varmt, för att vara den här årstiden i alla fall. Skönt var det hursomhelst.
Övningskörde också lite, ungefär halva vägen dit och halva vägen hem. Första gången jag körde landsvägskörning. Blev väl inte så mycket träning egentligen, låg på 80-90 hela tiden och bara följa vägen typ, men ändå, får ju lite rutin på att köra ändå, och det är ju aldrig fel i alla fall.

Nu lyssnar jag på Westwood's rap show på 1Xtra, skönt med grime som vanligt.. Lyssnade igenom Wretch32 - Wretchrospective albumet nästan till fullo idag. Helt ok som förväntat. Ett av de bättre grime-släppen i höst. Har kommit riktigt mycket i höst, som jag skrev om igår.

Imorgon blir det inget i skolan, så ska mest vara hemma tror jag. Käka kina-buffé till lunch blir det iaf. En skön ledig dag imorgon blir det nog alltså. Nähä, tjohej.

\\ J

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback