Helg igen

Har verkligen inte skrivit så mycket senaste tiden.. Men det e väl för man jobbat fulltid, och så blir det lätt inte tid för så mycket skrivande, bara jobba, hem och chilla, sen sova sen jobba igen, ja....

Fast det är väl inte så många som läser detta egentligen ändå, men vafan. En vecka kvar på jobbandet där jag jobbar nu.. Sen ska jag fixa klart körkortet tänkte jag, har halkkörning och ett par körlektioner bokade nästnästa vecka.. tänkte boka in uppkörning veckan efter eller 2v efter.. ska fixa klart det nu.! Efter det är det dags för ett riktigt jobb, något man verkligen vill jobba med och se en framtid i.. Inget som är färdigt än, men har något på g.. Ska söka några fler jobb också, så man är garderad..

Ah well, sova snart kanske.
\\ J

Kommentarer
Postat av: Anonym

adda mig på msn [email protected]

2009-02-26 @ 17:52:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback